lauantai 7. syyskuuta 2013
You are the second hand smoke
by
LeilaK
Elikkäs nyt oon ottanu itseäni niskasta kiinni ja alottanut tämän bloggaamisen vihdoin ja viimein. Vähän sitä on tullut valitettua, että jaksaako kokonaan vaivaantua tähän. Tähän tulokseen päädyin kuitenkin silloin, kun aloin huomaamaan itseni ajattelemasta, että miten kirjoittaisin tätä ja sitä blogiin. Tässä sitä sitten ollaan. Toivottavasti asiaa tulee. No kyllä sitä tulee, mutta jaksanko laittaa tänne nii se on sitten eri asia.
Vois varmaan rueta jo vähitellen ajattelemaan, mitä peruskoulun jälkee keksis. Mua harmittaa ku jos olisin vaikka 5lk minä, niin tietäisin suoraan vastauksen. Mulla on ollu monia varmoja vaihtoehtoja pienestä lähtien tulevaisuutta koskien, mutta nykyään mun elämä on iso en tiedä. En kertakaikkiaan vaa jaksa ajatella/keskittyä mihinkään olennaiseen tulevaisuuteen koskevaan. Nyt kun kysyn itseltäni mitä haluan, niin en osaa yhtään ajatella mitään lukiota tai koulua. Kaikki mitä nyt haluaisin olisi ensimmäinen lentolippu jonneki kauas pois. Ehkä sitten siellä junalla matkustelua ja ei mitään luksuselämää, mutta tuo on todellakin vaan mitä pystyn ajattelemaan. Eikä mua pidätä mikään täällä. En oikeestaan nää syytä olla tyyliin neljää ihmistä varten jossain. Tämä saattaa olla syy, miksi löydän arkipäivinäkin itseni kävelemässä ulkona keskiyön aikaan.
Tästä tuli nyt vähä angt-postaus mutta joo jos jaksaisin joskus laittaa vaikka joitain ottamiani kuvia :)
Latest Post
